Dag 18/ woensdag 25-09-2013

25 september 2013 - Loveland, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen moest Mo de was doen hier op BJ's campground en dat was net een terugkeer naar de 60-er jaren(denk ik, ben zelf van de seventies), 5 quarters in de machine, wasje erin, en ernaast gaan zitten met een kop koffie en een boek(ok, E-reader dan).... en wachten op een stoeltje tot ie klaar is, best grappig..............   De eigenaresse, BJ's(haar naam zou anders kunnen doen suggereren), heeft het denk ik een beetje gehad met het mannelijk geslacht; overal in de douches en toiletten hangen bordjes als "mannen zijn net blenders, je hebt ze, maar niemand weet waarom" en "luister altijd naar je vrouw" en meer van dat soort onzin. Maar goed, ze heeft me niet vergiftigd of banden lek gestoken, dus alles ok.....denk ik......

Dit even als inleiding, vanmorgen zoals altijd op tijd opgestaan, - 08:15u-,  en weer gekozen voor de brunch-optie van gisteren. Vandaag een aardig stukje rijden, zo'n 350 km, maar dan kunnen we de laatste anderhalve dag rustig aan doen, voor we weggaan(snik!). Onderweg nog even van de highway afgegaan, en langs de weg  een soeppie met een broodje uit de oven klaargemaakt(en opgegeten uiteraard), zodat we om een uurtje of 17.30u in "Loveland"/ Colorado arriveerden. Ons verblijf alhier heet de "Carter Valley Campground" en zit net een paar honderd meter van de eerste afsluitingen van wegen hier in Colorado door de wateroverlast. Dat is hier dus nog lang niet opgelost! Het is een echte plattelandscampground(wel midden in de bergen). Ik denk dat zo'n 75% hier permanent woont(kosten $268 per maand, kan je ook niet echt voor tobben!). Ik heb wat foto's bijgevoegd, ook van de douches en wasgelegenheden, ziet er geweldig uit toch!(is overigens wel schoon). Vanavond gegeten bij "Perkins Family Restaurant", is echt zo'n tent waar 65+ eet, en, wat een geluk, op woensdagavond gratis "pie"(taart), wij hebben gekozen voor "Banana Cream Pie" en die meegenomen(doggie bag)en net bij de koffie in de camper opgegeten...Wat een feest!!