Dag 19/ donderdag 26-09-2013

26 september 2013 - Aurora, Colorado, Verenigde Staten

Goedemorgen, het laatste reisverslag dan al weer.....

Vanmorgen rond een uurtje of 10 weggereden vanuit "Loveland" en eerst nog even naar de Outlet Malls van Loveland geweest, maar daar was niet veel aan. Daarna doorgereden naar "Castle Rock"(onder Denver), waar wel een grote outlet mall was. Aldaar wat spullen ingekocht, en omdat we morgen na de middag de camper weer moeten inleveren in Aurora/ Denver een slaapplekje gezocht hier in de buurt, dat is gelukt. We hoeven morgen alleen nog even af te tanken, alle vuilwatertanks te spoelen en nog een kilometertje of 5 te rijden, dus dat valt mee. Nog even gegeten bij de "Outback"(als je ooit een keer in Amerika komt, moet je daar beslist een keer eten, - is een keten van restaurants- .., de lekkerste steaks die je ooit geproefd hebt, en alles van de kaart is gewoon goed en betaalbaar), en nu de koffers aan het pakken.....

Nog even wat wetenswaardigheden van deze trip......

1. De totale afgelegde afstand is morgen bij inlevering 2.953 miles/ 4.725 km.

2. We hebben in totaal, met morgen meegerekend, 9 keer getankt, met een totaal van 341,6 gallon/ 1291,25 liter benzine.

4. Een camper is niet zuinig(in ieder geval deze niet)

4. Mo heeft 6 boeken uitgelezen.

5. Mo heeft 74 bakken koffie op.

6. Ik ben 1 keer op mn platte ... gegaan.

7. We hebben 82 vliegen doodgeslagen.

8. De statistieken van de reisblog zijn als volgt(tot nu toe);

4453 Paginaweergaves
489 Bezoeken
9.11 Pagina’s per bezoek
25.97 % Nieuwe bezoeken

Tot zover deze wetenswaardigheden.....

Alle medereizigers(op afstand)in ieder geval bedankt voor het trouw volgen van onze verhalen(was voor ons ook leuk 's morgens om te kijken of er reacties waren). En als jullie ooit van plan zijn een campertrip te maken door Amerika, kunnen we alleen maar zeggen, doen !....

1. Yvet:
    27 september 2013
    Bedankt voor het mee reizen!
    Goede reis terug.....x
  2. Saskia:
    27 september 2013
    Jammer dat het voorbij is jongens, heb genoten. s'ochtends je mail checken en kijken wat jullie weer hadden ondernomen. Ja en dan komt die ..... en dan voorlezen aan John... (makkelijker.. je leest zo lekker voor haha) en foto's kijken. Plezier nog de laatste leuke momenten. Top.
  3. Peter en joke:
    hi
    wij wensen jullie nog een paar fijne uurtjes en een goede en fijne
    terugreis
  4. Carola:
    27 september 2013
    Aan al het goede komt een eind, jammer. Doe voorzichtig en kom allebei heel en gezond thuis. xxx
  5. Nicolette:
    helemaal geweldig die verhalen, blij dat jullie het leuk gehad hebben een collega gaat ook naar amerika, ik heb hem de ip gegeven om een reis blog bij te houden...wie weet werkt het aanstekelijk... nou tot gauw
  6. Bob en Paulien:
    28 september 2013
    He u2,

En dan nu als de sodemieter weer aan't werk. 't Is mooi geweest..... nu zijn wij weer eens aan de beurt. Hahaha!